Saturday, September 26, 2009

Kisah KaKaKKu + arini baliK penjara semula!

yuhuuuuuu!!
kakak aku kan ngah dalam keadaan angau sekarang neyh! wakaka~ x abeh2 dgn paan jerp~heee~mklumla..org beriman~haiyaaa~~semalam abg paan kuar ngan kakak aku n adek aku!!g Alamanda..bapak bes!diowang tgk wayang! yg aku kt sini terkurung kt umah! mcm lipas di bawah pinggan~~hermm,,nak wat caner..sape soh aku study kt mrsm beseri kt perlis!hahaks,,,padan muke aku kan~wakaka~tp x pe..cuti panjang neyh insyaAllah abg paan nak bwk kitowang 3 beradik g jalan2!!yeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!aku sentiasa ingat uh! wakakakakakaka~
erm,,ptg ni aku akn berangkat ke penjara beseri aku uh!! aku sgt sedeyh sbb x leyh nak bwk fon da! sebab warden ckp akn ade spotcek besar-besaran!!aku tension giler..da la mmg busan tahap dewa~hp pon x leh bwk! jd kera la aku dlm penjara uh tawu x??ades! sakit paru2 aku bile pike nape la warden susah2 nak rampas2 sume..aduh!diowang ade hak ke ats fon pelajar2 neyh!! suke ati mak bapak tiri sedara nenek mak mentua kitowang ar nak bwk ke x! aiseyh man~...(aku da marah neyh)mak bapak kitowang yg beli..x guna duet warden pon walopun sesen!!haish!!!!!geram laaa~sadis aku!hidup bagaikan kucing di hujung jalan!hak3! (peribahasa aku sendiri larh!!)
ngok ngek!~ok la kwn2..tuh je nak cite!heeks! bye~
MMMMWWWAAAHHHXX
:P

No comments:

Post a Comment