Wednesday, September 16, 2009

KAWAN JENIS APE LAR!!!

i have a fren!but now she's not ma fren yet!!she's like a devil!!go to hell la~~aku benci btol die neyh~suke suki je kutuk orang blkang2!!pastu g heboh kt org laen ckp kumpulan kitowang nie "bajet cun"padahal dia yg selalu perasan!semalam mlm terakhir aku kt mktb aku sebelom pulang cuti raya!!kitowang x tido smpy ke pagi~bercadang tuh nak g mkn sahur sesama kwn2 aku ar..fiqah,dayana,akma,izyan,rose,dayah n ct!!heheks,,,bes jer kitowang bergosip mcm2~!pasal pompuan yg aku sebot kt ats td lah!! fuh!! bes giler...smpy x tido satu hari~bile msuk kelas tuh mule la ngantok~~hak3!!tp bes jer..kutuk org yg kite x suke neyh mmg enjoy giler kan~dia ni seorang yg hikoprit tahap dewa r,,pegi kt org nie kutuk org tuh..pegi kt org tuh kutuk org neyh~kwn jenis ape la sial uh~da la x brape nk kaya..pastu blagak je lebeyh~aku x sgka ade org sanggup paksa mak dia beli mcm2 utk dia semata2 nk tunjuk kt kitowang~(cthnye : mp3 n laptop)aduh...tension gile dgn dia..
nk dekat satu bulan da kitowang x ckp ngan dia neyh~bia je dia g cari kwn2 laen!
pastu kt sana byk la kngkwn lelaki dok call2 aku,dayana, ct sume neyh~~die nie jeles la sbb x de org k call dier..maklumla x de sape pon laki yg suke dia..prangai mcm setan jer..kecuali sorang makhluk neyh..yg kpl dgn die ntah brape bulan..suke la yuni neyh~lantak ko la!!
pape pon..i'll never forgive u anymore..n if u want to apologize..make sure u realize n u won't do such thing anymore..TAKE THIS SERIOUS~~!!aku x akan maafkan ape yg ko da wat kt aku n kengkwn aku!!ko khianat diorang!! ko x sedar waktu ko susah kitowang yg tolong ko..
pastu lps ko kutuk kitowang ko blah camtu jer..cari kw2 laen n buat muke innocent giler~~go to hell la weyh!!WTF!!
k..aku x nak mencarut2 kt sini!! x baek..bulan puase!heheeks~byee~~




No comments:

Post a Comment