Sunday, September 6, 2009

balik penjara + kawan2ku!!

owh..sgt malangnye arini..petang japg aku da kena bertolak pulang ke mktab aku!!agak bosan disana..yg best pon jumpe kawan2 je lar...ni kwn2 baek aku..aku sayang diowang~ (azira,dayana,affiqah,khaleeda,siti, and akma)diowang ni la soul aku!! kalu aku ade mslh aku citekan kt diorang..susah nk dpt kwn cam diorang neyh..diorang suke tlg aku..suke happykan aku bile aku sedeyh..suke sedeyhkan aku bile aku happy..ahaha..yg penting diorang sahabat aku sehidop semati!!..yay..pape pon ptg ni dlm kul 4.00 aku kena bertolak dah..cepat sungguh mase ni berlalu kan~huhuks!!homework aku pon ntah kemana la..hak3!!(siap la dgn cikgu)yg bes kt sana bile waktu bukak puase!fuh~sgt la bes..ramai je kt DEWAN SELERA uh..mmg berselera la nk mkn..tp tgk lauk la..ade hari yg sedap..ade hari yg kureng..huhuks!!!kehidupan kt sane mmg berbeza dr umah..kt umah tiap2 hari kau bangun sahur(baek ni)..bile dok kt asrama..plan dgn kengkwn nk bgun awl kul 4.00pg nk g sahur kononnye..bile bukak mata je da kul 6.30pg...hahaks!!sahur la sgt!..sahur dlm mimpi ar tuh!..aku dok kt asrama..x penah sekalipon pg dewan selera uh mkn sahur~hak3!!kesiyan kan~~ish3!!k lah..nnt bile aku cuti aku akn update lg blog neyh!!
bye2 korang~~
hope u like it~
from left : khaleeda,dayana,azira,affiqah,akma,fatin,ayuni(out fr this group now) and siti

No comments:

Post a Comment