Friday, September 25, 2009

Gathering bersama teman2!!

HELLO!!
arini aku ade satu gathering kt PIZZA HUT! heheks~.. besnyer dpt jumpe kengkawan yg agak lama berpisah!!huhuks~ kitowang mkn byk,,snap pic bebanyak,,semuanyer bebanyak,,sume ade 20 orang..tp dlm gmbr nie mcm x cukup jer..hak3!! ade aku,affiqah,najwa,afiqah,amirah,dayana,adila,husna,usha,adilah,eja,izzati,phim,dida,
naufal,zamir,ilmi,suhairul,adam, n ???(aku x tawu sorang lg..luper)..heheks! tp kitowang mkn bes giler..wohooooo~ aku la mkn paling byk.. 4 potong piza..byk x?lps nie gemok la aku..adeyhai~..huhuks! nafsu jer tuh~~agaga~... sorang kena kuarkan RM13 untuk membayar sumenyer~ huhuks.. berbaloi la... yg paling bes bile amek gmbr la...happening je masing2..dgn perangai yg gile2! hak3!kat bawah nie aku sediakan gmbr utuk tontonan korang! enjoy la~~
aku je berbeza di sini~wakaka~!hoho

aku sgt kenyang la waktu neyh~

muke ku berkilat?

ape la yg tgh aku buat uh!hahaks!

teserlah ketinggian ku!!ahaha~

fiqah makan lolipop naper? x kyg ke makan pizza~

nie afiqah aka cubemate aku di maktab~

fuh!! saat ini cahaya keimanan wujud di muke kitorang~agagaaga~

badanku hanye separuh~ x pe x pe..heheks..(nmpk kurus) ahahahaa~

naufal dibelakang yg ketinggian amat!

fon adila pon termasuk gak! adoyai~

gambar nie agak blur..tp korang msty kenal aku kan!


agak2 korang la...nie kat mane? hak3!

kami sahabat sejati yangs sentiasa dihati!!huhuks~

kami senang bile bersama! ngokngek jerp!

mmg lumrah alam la suke bergambar kan?

aku bersama temanku yang chumel! sayang kamu izzatie~

ami,me,zati,najwa,dayana n afiqah

lepas mkn ni la keja kitorang!wakakaa~

sedikit kecacatan di gmbar nieh~ hahaks~(blurr)

najwa,dayana and of coz sayer~

fikah n me!!


No comments:

Post a Comment