Saturday, February 27, 2010

Minggu Aktiviti 2 minggu !!

salam korang :D aku lama da x update blog ! bukan pe .. mls giler ! hahaks ! dulu ye2 je aku sonok sgt buat blog . skunk bru tawu betapa seksanye kena update blog selalu ! k lah .. aku nk cite kesah minggu aktiviti kt mktb aku.. mnggu aktiviti berlgsung selama 2 minggu ! bes gak ar! kitorang keja bergmbr jer ! kih3 ! ade food day,pesta biro, hias ubi, mlm lagenda ! bes sgt2! mmg enjoy gielr ar ! enjoy2 gak ! homework aku msih bertimbun ! haha ~ aku x nk ckp pnjg ! tgk je lah gmbr2 yg aku siarkan kt bwh neyh ! heee ~

bergmbr kt blog anggun ! hahaks ! panas tp bes !


waktu pesta biro ! bes giler !

merentas desa ! bru tengok track da bergmbr sakan ! haha ~

lps tgkp gmbr kelas kitorang pulak bersnap2! hehe ~ nmpk aku x?


style an ???

m,otif pic neh : moto merah tuh same ? num plate pon nk dekat dah !!


dlm dewan ! heee ~

cntek keta tuh ! tima kaseh ckgu kerana bg kami bergmbr disitu ! heee ~

balik merentas desa ! penat ! beli air dulu ! pastu pose laa ! haha ~


num satu dr blakang ke depan neyh ??

smbil merentas desa ! haha ~ sempat lg hah nk msuk !

gile ke ape neyh bertapa kt ats padang ! haha .. :D

dlm dewan ! tgk nasyid !

senyuman sinis giler :DD


bes giler ! sume putih beseri2 je kan ! hak3!

mktb rendah sains mara bakal ditubuhkan ! heee~

mlm lagenda ! hee theme : batik !

baju sama lar !

food day uh ! heee ~ negara perancis !!

sekian saja gmbr2 yg boleyh sy letak ! heee ~ ok ! bye ! x de idea dah laa ~~

No comments:

Post a Comment